Hur skall saker hanteras? Hur skall vi ha det i framtiden? Vad tycker ni?

Hur skall saker hanteras? Hur skall vi ha det i framtiden? Vad tycker ni?

ADMINISTRATÖREN
Som administratör är det inte alltid lätt att fatta beslut där alla inblandade är helt nöjda! Forumet är till för sakliga diskusioner kring rasen, INTe för att diskutera individer/enskillda personer! Hur tycker ni medlemmar/debattörer att detta skall hanteras i framtiden? Tycker ni det är ok att jag gör som jag försökt göra hittils då jag kommenterar att inlägget inte är sakligt och ger skribenten själv  en chans att korrigera sitt inlägg. Eller tycker ni jag skall ändra strategi och omedelbart plocka bort ett sådant inlägg utan förvarning? Önskar gärna höra flera individers önskan om hur detta skall hanteras innan jag bestämmer mig för hur jag skall aggerra i framtiden

MVH administratöre!

Re: Hur skall saker hanteras? Hur skall vi ha det i framtiden? Vad tycker ni?

jurak
jeg tycker det är bra at bli varnat för saker i tid, specielt när man inte bor i Sverige, det kan bli svårt at fölga med hvad som händer, men det beror jo också hvad problemet är.